Jasmin Zäsar nadzoruje czteroosobowy zespół sieci Gameset Network. Do jej najważniejszych zadań należy koordynacja wszystkich współprac influencerskich, opieka nad rozwojem osobistym twórców i współtworzenie strategii rozwoju sieci razem z zarządem Gameset, któremu podlega.
- Coraz większa liczba naszych projektów opiera się o współpracę z influencerami, dlatego z jednej strony zależy nam na reprezentowanie najciekawszych twórców, a z drugiej na dobrej współpracy z zaprzyjaźnionymi sieciami. Teraz nasz plan obejmuje także zwiększenie liczby kampanii influencerskich w regionie CEE - mówi Piotr Bombol, CEO Gameset.
Jasmin Zäsar pracuje w Gameset od maja 2018 roku, dołączyła jako project manager. Doświadczenia zawodowe gromadziła m.in. w Lubię to - linked by Isobar i Havas Worldwide.
W sieci Gameset Network, powstałej we wrześniu 2018 roku, zrzeszonych jest już 24 influencerów na zasadzie wyłączności. Reprezentują oni najważniejsze gry na rynku, jak Fortnite, League of Legends, CS:GO, GTA V. Twórcy skupieni w sieci występują w autorskich formatach online agencji czy pracują na stoiskach marek na eventach.












