Jeden 'Sukces' dla niej i dla niego

Od czerwcowego numeru miesięcznik 'Sukces' (Multico Press) ujednolicił swoje wydanie. Dotychczas pismo miało dwa oddzielne grzbiety - jeden dla pań, drugi dla panów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Jesteśmy dziś magazynem typu „people” i nie ma powodu tworzenia sztucznego podziału na tematy damskie i męskie – tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, redaktor naczelna „Sukcesu”. – Pismo zawsze czytało ok. 60 proc. kobiet i ok. 40 proc. mężczyzn. Myślę, że formuła, która teraz oferujemy, zachowa ten podział – dodaje naczelna.

Wraz z połączeniem grzbietów nastąpiły niezbędne zmiany w layoucie i zawartości czasopisma, które będą jeszcze kontynuowane w lipcowym numerze „Sukcesu”. Zmieniła się także objętość pisma, teraz liczy ono 176 stron. Do tej pory grzbiet damski miał 112 stron, zaś męski – 100.

Od czerwcowego wydania o 2 zł zmniejszyła się także cena miesięcznika. Teraz wynosi 6,90 zł. - Formuła połączenia grzbietów pozwoliła nam obniżyć cenę. Produkcja dwóch oddzielnych grzbietów generowała większe koszty  – tłumaczy nam Stanisławczyk.

Z częścią nakładu czerwcowego numeru można kupić także płytę DVD z filmem, w tym przypadku miesięcznik kosztuje 9,90 zł. Nie wiadomo na razie, czy do kolejnych wydań „Sukcesu” dołączane będą nadal filmy czy inne dodatki. - Nie słyniemy z gadżetów – podkreśla Stanisławczyk

Po scaleniu grzbietów zmienił się także nakład pisma. Czerwcowe wydanie „Sukcesu” ukazało się w ilość ok. 100 tys. egzemplarzy. Dotychczas każdy z grzbietów miał nakład wynoszący ok. 85 tys. egz.

Wprowadzeniu na rynek ujednoliconego „Sukcesu” towarzyszy kampania reklamowa, która potrwa do 5 czerwca. Obejmuje ona telewizję (TVN24, Canal+, Kuchnia TV, Zone Club, Zone Europa, Zone Reality, Zone Romantica i programy regionalne w TVP2 i TVP3) oraz radio (Radio Zet, Radio Wawa, Radio Pin). Sprzedaż jest także wspierana akcją crossporomocyjną w Empikach.

Kreacją kampanii i zakupem mediów zajęło się wydawnictwo Multico Press we własnym zakresie.

Średnia sprzedaż „Sukcesu” w lutym br. wyniosła 40 835 egz. (rok wcześniej 24 365 egz.).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele