Od 17 września we wszystkich ogólnopolskich stacjachtelewizyjnych ruszyła druga odsłona kampanii "Galeo. Tworzy daniagodne uznania". Podczas kampanii emitowany będzie znany z kampaniiczerwcowej spot wizerunkowy "Przyjemność gotowania" oraz specjalnieprzygotowany skrót filmu.
Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 20-49 lat, któredeklarują średnie dochody, prowadzą gospodarstwo domowe icodziennie gotują dla rodziny.
Celem kampanii jest intensywna budowa znajomości i wizerunkuGaleo - marki, która oferuje bogate portfolio pełnych smaku iaromatu przypraw oraz niezawodnych pomysłów kulinarnychsprawiających, że gotowanie staje się prawdziwą przyjemnością,satysfakcją i źródłem uznania.
Spot reklamowy Galeo widzowie będą mogli obejrzeć w stacjach:TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TELE5 i PULS. Kreacjękampanii przygotowała agencja Young&Rubicam, planowanie i zakupmediów - agencja MediaCom.












