"Jestem 10x bliżej" w promocji lornetek Nikona

Ruszyła wiosenno-letnia akcja promocyjna firmy Nikon Polska promująca wybrane modele lornetek z serii Nikon Sport Optics. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Jestem 10x bliżej” - wspierają działania reklamowe w prasie, internecie i punktach sprzedaży, którą przygotowały firmy Nairobia i Maxus.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji wybrane modele lornetek Nikon Action VII, Nikon Action EX oraz Nikon Sporter EX zostaną objęte specjalną zniżką. Pełną listę urządzeń oraz punktów sprzedaży uczestniczących w promocji można znaleźć na stronie http://sportoptics.pl/promocja.

Celem działań jest także budowa wizerunku Nikona jako producenta wysokiej jakości sprzętu optycznego, umożliwiającego kibicom obserwację wydarzeń sportowych. Promocja potrwa do 31 sierpnia br.

grafika

Promocji towarzyszy kampania reklamowa w prasie lifestyle’owej, podróżniczej i ogólnotematycznej, serwisach internetowych i portalach społecznościowych oraz wybranych punktach sprzedaży. Koncept kreatywny przygotowała agencja Nairobia, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"