Jubileuszowa kampania marketingowa MAKRO

Warszawa, 18 września 2014 r.: 16 września MAKRO Cash & Carry rozpoczęło jubileuszową kampanię marketingową. Inicjatywa jest elementem globalnej akcji realizowanej przez spółki należące do METRO Cash & Carry. Z okazji 50-lecia firmy przez 50 dni klienci MAKRO będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji oraz wygrać atrakcyjne nagrody.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania marketingowa potrwa od 23 września do końca listopada 2014. W tym czasie Klienci Makro będą mogli skorzystać ze specjalnych jubileuszowych ofert promocyjnych, w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Z tej okazji MAKRO zaprezentuje się również w mediach z nową odsłoną kampanii wizerunkowej. Promocją objętych zostanie kilkaset artykułów spożywczych i przemysłowych. Znajdą się wśród nich zarówno artykuły regionalne, jak i z różnych zakątków świata.

Celem akcji jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę i lojalność wobec firmy. W ciągu najbliższych 50 dni chcemy świętować sukces naszej firmy wraz z naszymi klientami. Mamy nadzieję, że zaplanowana akcja promocyjna stanie się inspiracją do dalszej współpracy – mówi Olaf Koch, Prezes Zarządu METRO Cash & Carry. Wybrane produkty objęte promocją odzwierciedlają wysokie standardy w zakresie jakości, różnorodności oraz trwałości panujących w firmie MAKRO Cash &Carry. Normy te stanowią ważną podstawę dla kontynuacji sukcesu firmy.

Akcję zaplanowano jako część obchodów 20-tych urodzin MAKRO w Polsce oraz 50-tych METRO na świecie. Urodzinowa promocja odbędzie się w 24 krajach i jest jednym z najważniejszych wydarzeń METRO Cash & Carry z okazji tegorocznego jubileuszu.

Firma METRO odegrała kluczową rolę w rozwoju segmentu Cash & Carry, odkąd pierwszy sklep METRO Cash & Carry został otwarty w Mülheim an der Ruhr w 27 października 1964 roku. Wysoka jakość produktów, szeroki asortyment i nowoczesne rozwiązania logistyczne stanowią fundament pomyślnego rozwoju firmy na świecie. METRO Cash & Carry posiada obecnie ponad 750 sklepów w 28 krajach i zatrudnia 110 tysięcy pracowników na całym świecie.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"