Just przygotował nową kampanię dla VW

Wczoraj ruszyła nowa kampania wizerunkowa VW Caddy

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania pt. "Komfort modelowy. Model komfortowy.", przygotowana i zrealizowana przez Just, ma na celu zbudowanie wizerunku Caddy jako najnowocześniejszego w swojej klasie modelu komfortowego w segmencie samochodów użytkowych.

Jako narzędzia komunikacji wykorzystano spot telewizyjny, emitowany w TVN24 oraz konsekutywne ogłoszenia w prasie ogólnopolskiej. W dalszej części kampania obejmie również prasę branżową.

Obecne działania wpisują się w ogólny charakter pozycjonowania marki VW na rynku.

 Za działania reklamowe VW w Polsce od 1996 roku odpowiada agencja reklamowa Just.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"