Justtag Group i In-Pulse będą targetować reklamy w oparciu o dane z Żabki

Justtag Group i In-Pulse ogłosiły partnerstwo, które umożliwia targetowanie reklam online na podstawie danych transakcyjnych z aplikacji Żappka. Kampanie będą realizowane z wykorzystaniem segmentów tworzonych w oparciu o realne zakupy a nie deklaracje.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Justtag Group i In-Pulse będą targetować reklamy w oparciu o dane z Żabki
Tomasz Machała, Anna Babiel, Anna Pańczyk, Kinga Barczewska

Wspólna oferta ma zintegrować dane zakupowe pochodzące z ekosystemu Żabki z planowaniem i emisją kampanii digitalowych.

In-Pulse, spółka joint venture Żabki i Stagwell, dostarczy skalę oraz analitykę, a Justtag – technologię targetowania i pomiaru. W komunikacie podkreślono, że aplikacja Żappka ma 10,9 mln użytkowników, a średnio dziennie realizowanych jest 4,2 mln transakcji w niemal 12 tys. sklepów w Polsce. Według zapowiedzi, kampanie będą rozliczane i oceniane w oparciu o faktyczne zakupy, a nie deklaracje.

Według In-Pulse to pierwszy projekt w Europie Środkowo-Wschodniej, który na taką skalę łączy dane transakcyjne z precyzyjnym targetowaniem online. Justtag zapewnia pełne wsparcie procesu – od planowania, poprzez zakup mediów, po analizę efektów i integrację z zewnętrznymi platformami reklamowymi.

Nowy standard targetowania

To przełomowy moment dla całego rynku reklamy online. Po raz pierwszy łączymy skalę, jaką oferuje In-Pulse, z technologicznym zapleczem Justtag Group, dostarczając markom dostęp do rzeczywistych danych zakupowych. To nowy standard targetowania i pomiaru efektywności kampanii digitalowych – powiedział Tomasz Machała, CEO Justtag Group.

– Możliwość targetowania reklam na podstawie realnych zachowań zakupowych to game changer, który wyniesie skuteczność kampanii na zupełnie nowy poziom. Dzięki współpracy z In-Pulse wprowadzamy produkt łączący skalę, precyzję i innowacyjność – i to w kategorii FMCG, jednej z najważniejszych w świecie reklamy – dodała Anna Babiel, chief growth officer w Justtag Group.

Dostępność w Polsce, pakiety i pomiar

Według zapowiedzi partnerów rozwiązanie wprowadzone z początkiem października będzie obejmować pełną obsługę kampanii po stronie Justtag Group: planowanie, zakup, integracje technologiczne i raportowanie.

Kluczowym elementem ma być możliwość kierowania przekazów do grup budowanych na bazie rzeczywistych zachowań zakupowych oraz pomiar skuteczności w oparciu o dokonane transakcje. Partnerzy wskazują na zastosowania przede wszystkim w kategorii FMCG, ale nie wykluczają szerszego wykorzystania w reklamie cyfrowej.

Z perspektywy polskiego odbiorcy i reklamodawców istotne będą standardy prywatności i bezpieczeństwa danych. W komunikacie mowa o agregacji danych transakcyjnych i integracji ze „sprawdzonymi technologiami i metodologiami”. Szczegóły dotyczące modeli cenowych, formatów i dostępnych pakietów nie zostały podane.

– Partnerstwo Justtag Group z In-Pulse stawia Polskę na mapie innowatorów reklamy digitalowej w Europie. Integracja danych transakcyjnych z kampaniami online może stać się wzorem dla innych rynków – nie tylko w CEE, ale i globalnie – powiedziała Anna Pańczyk, CEO In-Pulse oraz Strategic Partnership & Global Solutions Stagwell Global.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu