Reklama w sklepach nowym trendem. Przedstawiamy dodatek "Retail Media"

Retail media to obecnie jedno z najgorętszych pojęć w świecie marketingu. Redakcja Wirtualnemedia.pl przedstawia dodatek, w którym przyglądamy się znaczeniu retail media i jego miejscu na rynku reklamowym, opisujemy trendy oraz podajemy konkretne przykłady zastosowania tej formy reklamy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
Reklama w sklepach nowym trendem. Przedstawiamy dodatek "Retail Media"
Jest już kolejny dodatek specjalny "Wirtualnych Mediów".

Coraz więcej firm dostrzega, że własne kanały sprzedaży mogą być także platformą reklamową. Stąd rosnącą rola retail meda.

Gdzie jest dziś pojęcie retail media, gdzie będzie jutro? O tym w najnowszym dodatku Wirtualnemedia.pl.

Dodatek do przeczytania poniżej lub na dedykowanej podstronie.

W dodatku m.in.:

Rewolucja retail media. Jak i dlaczego rośnie ten kanał?

Reklamy w koszyku i przy kasie. Czym jest Retail Media?

Digitalizacja handlu będzie napędzała retail media

Różne platformy, ale jeden cel – dotrzeć do klienta w sklepie?

Kluczowe fakty o retail media, które otworzą Ci oczy

Czy retail media to "kolejna fala reklamy cyfrowej"?

Partnerami dodatku "Retail Media" są: WPartner for Retailers, Retail Media Network, WPP Media, OmniHero, Dentsu, Nanovo Media Group, Bauer Media Outdoor, Żabka i Gazetkowo.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]