Coraz więcej firm dostrzega, że własne kanały sprzedaży mogą być także platformą reklamową. Stąd rosnącą rola retail meda.
Gdzie jest dziś pojęcie retail media, gdzie będzie jutro? O tym w najnowszym dodatku Wirtualnemedia.pl.
Dodatek do przeczytania poniżej lub na dedykowanej podstronie.

W dodatku m.in.:
Rewolucja retail media. Jak i dlaczego rośnie ten kanał?
Reklamy w koszyku i przy kasie. Czym jest Retail Media?
Digitalizacja handlu będzie napędzała retail media
Różne platformy, ale jeden cel – dotrzeć do klienta w sklepie?
Kluczowe fakty o retail media, które otworzą Ci oczy
Czy retail media to "kolejna fala reklamy cyfrowej"?
Partnerami dodatku "Retail Media" są: WPartner for Retailers, Retail Media Network, WPP Media, OmniHero, Dentsu, Nanovo Media Group, Bauer Media Outdoor, Żabka i Gazetkowo.pl.











