Firma wprowadza nowy system etapami. Jako pierwsi, zmianami w obsłudze zostali objęci mieszkańcy obszaru szczecińskiego. Klienci otrzymali już pierwsze faktury z nowym zmienionym numerem konta bankowego, na który należy wpłacać należności za energię. Przypominamy, że na tych i kolejnych fakturach od Enei widnieje stała dla obszaru szczecińskiego część numeru konta z niepowtarzalnym ciągiem cyfr: 12406960016. Nowością jest możliwość doładowania licznika przedpłatowego w sieci sklepów i punktów VIA Moje Doładowania, gdzie od razu po zapłacie generowany jest kod do licznika. Od miesiąca działa również elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, umożliwiając załatwianie spraw w Enei bez wychodzenia z domu.
Podobnymi zmianami w obsłudze będą obejmowani Klienci z pozostałych obszarów działania Enei. Rozpoczynają się prace nad wdrożeniem nowego systemu w województwie kujawsko-pomorskim. Po jego zakończeniu również mieszkańcy tej części kraju będą mogli sprawdzić saldo online, kupić kody do liczników przedpłatowych, zamówić eFakturę i załatwić większość spraw przez internet.

Od 1 sierpnia punkty kasowe w Biurach Obsługi Klienta w Szczecinie i Stargardzie Szczecińskim zostały zastąpione nowymi rozwiązaniami. Korzystający do tej pory z tych punktów mogą opłacać swoje rachunki za 0 zł w oddziałach Banku Pekao SA. Rachunki od Enei można ponadto opłacać m.in. w sieci (głównie sklepów) oznaczonych znakiem VIA Moje Rachunki czy korzystając z polecenia zapłaty. Od drugiej połowy sierpnia, po zakończeniu wdrażania nowego systemu w województwie kujawsko-pomorskim, ponownie korzystając z aplikacji eBOK i eFaktury.
dostarczył

infoWire.pl











