K2 promuje miasto Łódź

Agencja K2 przygotowała cztery dwudziestosekundowe spoty TV i krótki, pięciominutowy film dokumentalny promujące Miasto Łódź. Realizacja jest wynikiem wygranego przez K2 konkursu zorganizowanego przez Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, Departament Prezydenta w Urzędzie Miasta Łodzi.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zwycięską ideę kreatywną charakteryzuje niesztampowe podejście do marketingu regionów i wielka szczerość w pokazaniu Łodzi. Spoty zmierzą się z powierzchownym wizerunkiem Łodzi postindustrialnej i odchodząc od nurtu „propagandy regionów“ opowiadają o tym, że Łódź nie jest doskonała, że upadek ery przemysłowej wywarł na niej silne piętno, ale także pokazują, że ciśnienie rodzi diamenty.

- Uznaliśmy, że jeśli będziemy koloryzować, upiększać i tworzyć zgrabne marketingowe formułki i jeśli nie powiemy o tym mieście prawdy, nikt nie będzie chciał nas słuchać, nikt nie uwierzy, że Łódź się odradza. A przecież się odradza i warto to podkreślić. – mówi Daniel Rakus, senior creative & copywriter K2, autor koncepcji, łodzianin, absolwent UŁ. - W naszej produkcji skupiliśmy się na młodej kreatywnej sile Łodzi, która rozkwita na surowej tkance miejskiej. Dzięki temu przeradza się w niedającą się zignorować energię twórczą. – dodaje Daniel Rakus.

Spoty można obejrzeć na kanale YouTube K2:

oraz na stronie:www.kreatywna.lodz.pl

K2 jest największą agencją interaktywną w Polsce z pietnastoletnim stażem. Tworzy kampanie angażujące we wszystkich mediach. Agencja posiada w swoim portfolio ponad 120 produkcji video dla wiodących marek tj. Coca-Cola, IKEA, LG Electronics, MTV, Nokia, Pekao SA, PKO BP, PZU oraz Volvo. K2 odpowiada również za kampanię „Do You Know Polska?” promującą Polskę na świecie, przygotowaną na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych, oraz za serwis http://www.kula.gov.pl/ dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, który kształtuje świadomość kulturową najmłodszych użytkowników internetu. Projekty K2 spotkają się z uznaniem branży i co roku są nagradzane podczas polskich i zagranicznych konkursów reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące