Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że “Kabaretożercy”, po emisji trzech odcinków, dają Dwójce zaledwie 9,34 proc. udziału w grupie wszystkich widzów. W tym czasie lider rynku – telewizja TVN ma 26,03 proc. udziału (kanał ten nadaje “Fakty”, “Sport”, “Pogodę”, Jedynka – 19,55 proc. (“Wieczorynka”, “Wiadomości”), a Polsat – 18.44 proc. (“Wydarzenia”, “Sport”, “Pogoda”, “Samo życie”).
W grupie 16-49 udział TVP 2 jest wyższy – wynosi 10,79 proc., ale i tutaj stacja zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku TV. Najpopularniejszą stacją również jest TVN, ale pozycję wicelidera zajmuje Polsat, a nie TVP 1.
W analogicznym okresie ub.r. Dwójka w paśmie emisji “Kabaretożerców” miała trochę lepsze wyniki. Oglądało ją bowiem średnio 1,14 mln osób, a udział kanału wynosił odpowiednio 9,69 proc. i 11,50 proc.

Dane telemetryczne pokazują, że show oglądają głównie kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
W każdym odcinku teleturnieju “Kabaretożercy” biorą udział dwie drużyny, które muszą wykazać się wiedzą na temat kabaretów. Show prowadzą członkowie Kabaretu Skeczów Męczących.
Oglądalność “Kabaretożerców" odcinek po odcinku
Widownia konkurencji w czasie emisji teleturnieju
Profil widowni show











