Kampania Bonux w autobusach PKS

Trwa kampania proszku do prania Bonux realizowana przez Business Consulting Media Miejskie na autobusach PKS.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W kampanii wykorzystany został format plakat - reklama na folii samoprzylepnej formatu A3 użyta w sposób niestandardowy - wraz z doklejonym wobblerem w postaci pachnącej zawieszki.

Jest to pierwsza w historii reklama środku piorącego w autobusach PKS o takim zasięgu. Adresowana do mieszkańców małych i średnich miejscowości, wsi i trerenów podmiejskich. Autobusy PKS kursują  kilkanaście godzin dziennie realizując przewozy pasażerskie. Trasy te nie są nasycone przewoźnikami. Dzięki temu mieszkańcy tych miejscowości mogą zetknąć się z reklamą w otoczeniu zwykle pozbawionym innych form reklamy zewnętrznej. Podstawowym kryterium doboru tras była ich długość w celu maksymalnego budowania zasiegu.

Kampanię zlecił dom mediowy MediaCom, a kreację przygotowała agencja MSU Publishing.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu