Kampania dziennika Metropol za 1,3 mln zł

15 maja w wybranych miastach Polski rusza kampania reklamowa gazety porannej Metropol.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki Metropol w Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi – w miastach, w których w ciągu ostatniego miesiąca nakład gazety został trzykrotnie podniesiony.

Strategia i kreacja kampanii została przygotowana przy współpracy z agencja reklamową Ad Ants.

Celem kampanii jest odświeżenie i wzmocnienie wizerunku Metropolu jako codziennej porannej gazety wielkomiejskiej z najświeższymi wiadomościami z kraju, ze świata zawierającej również informacje lokalne. Główne hasło kampanii; „Metropol. Chwytasz w mig” idealnie definiuje zawartość gazety, podającej zwięzłe, treściwe informacji. Hasło opisuje jednocześnie sposób dystrybucji gazety. Komunikatem wspierającym i potwierdzającym rzetelność i obiektywizm Metropolu jest informacja o wyjątkowym zapleczu w postaci 500 dziennikarzy na całym świecie i co za tym idzie – dostępie do ważnych i ciekawych informacji z pierwszej ręki. Grupą docelową kampanii są przede wszystkim osoby w wieku 20-40 lat, dobrze wykształcone, pracujące lub studiujące - podano w komunikacie.

Głównym medium kampanii będą nośniki reklamy zewnętrznej, wsparte przez reklamę w kinach, internecie, wybranych tytułach prasowych, lokalnych radiostacjach oraz oczywiście w Metropolu. Przewidywane są również działania skierowane do reklamodawców – reklama w prasie branżowej oraz marketing bezpośredni. Działania promocyjne będą prowadzone do połowy czerwca.

Planowaniem i zakupem mediów Metropol zajął się we własnym zakresie. Wartości kampanii wyniesie ponad 1,3 mln złotych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji