Kampania lavazza a modo mio

Ruszyła kampania reklamowa producenta ekspresów LAVAZZA A MODO MIO. Kampania wizerunkowa obejmuje reklamy w prasie, outdoor i spoty emitowane w telewizji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta kampania LAVAZZA A MODO MIO to element ogólnoświatowych działań marki Lavazza. W Polsce zaplanowano emisje reklam w głównych stacjach telewizyjnych, na nośnikach outdoorowych w większych miastach Polski oraz w prestiżowych magazynach.

Spoty reklamowe o długości 30 sek. emitowane są na antenach : TVP1, TVP2 , TVN, TVP Info oraz TVN7, TVN24 i Discovery.

Layouty wykorzystujące zdjęcia z najnowszej edycji kalendarza Lavazzy można zobaczyć na bilbordach w Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi.

Reklamy prasowe publikowane będą w tygodnikach opinii: Newsweek, Wprost i Polityka, magazynach kobiecych: Twój Styl, Pani, Zwierciadło, Viva de Lux, VIVA!, Wysokie Obcasy Extra i Gala. Kampania objęła także tytuły męskie – Playboy Kreator, MaleMen, Logo oraz tytuły National Gegraphic, Traveler, Focus i Forbes.

Za planowanie mediów odpowiada STAR MEDIA Kreację przygotował włoski dział marketingu LAVAZZA.

Kampania potrwa do końca grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol