Kampania My Way Paradyż Group - piękno polskiego designu!

Emocje, inspiracje, zamysł, dopracowanie szczegółów, aż po uzyskanie efektu perfekcyjnej jakości. Wszystko to towarzyszy w procesie twórczym zarówno przedstawicielom Grupy Paradyż, jak i młodym projektantom, z którymi firma rozpoczęła bardzo udaną współpracę. Przedstawiamy niezwykłą kampanię marki My Way Paradyż Group i jej bohaterów – kolekcje w formacie 25x75 cm i polskich projektantów – Magdalenę Waś, Jana Lutyka i Nikodema Szpunara. Docenione talenty polskiego wzornictwa Wybór trzech projektantów nie jest przypadkowy. Są to laureaci i uczestnicy konkursu „make me!” organizowanego w ramach Łódź Design Festival, którego Grupa Paradyż jest wieloletnim mecenasem. Magda, Janek i Nikodem to niezwykle kreatywni, pełni emocji młodzi ludzie, którzy są z jednej strony totalnie świadomi tego, jak komunikować się z rynkiem, z drugiej strony wiedzą czego oczekują klienci, poszukujący oryginalnych rozwiązań do wnętrz swoich domów i mieszkań – mówi Dorota Kaźmierczak, Dyrektor Marketingu Grupy Paradyż. Ich projekty zdobywają uznanie na krajowych i zagranicznych festiwalach designu, jak np. projekt Ribbon Jana Lutyka, który w czasie tegorocznego DMY w Berlinie otrzymał Exhibitors Award – dodaje. My Way – sposób na wyrażenie siebie Od 2011 roku komunikacja marki My Way Paradyż Group opiera się na linii ‘testimonial’, czyli zestawieniu produktów z interesującymi ludźmi, którzy zawodowo zajmują się projektowaniem. Marce niezmiennie towarzyszy również hasło „Wyraź siebie”. W poprzednich latach twarzami kampanii byli projektanci wnętrz i architekci. W 2013 roku poszliśmy o krok dalej – mówi Dorota Kaźmierczak. Nowości produktowe marki My Way Paradyż Group 2013 pokazujemy w trzech różnych wnętrzach. Wspaniałymi dodatkami, które podkreślają charakter przestrzeni są meble zaprojektowane przez trzech projektantów. W warstwie komunikacyjnej opowiadamy historię tworzenia piękna – proces twórczy zarówno w przypadku materiału ceramicznego, jak i mebli ma wiele cech wspólnych. Pomimo, że pracujemy nad różnymi produktami, przechodzimy przez te same etapy – od inspiracji i pomysłu, poprzez poszukiwanie materiałów i testy, aż po efekt końcowy. Towarzyszą nam podobne emocje – pasja i determinacja. Finalnie powstają produkty, pozwalające ich przyszłym użytkownikom podkreślić własny styl oraz stworzyć takie otoczenie, w którym dobrze się czują – dodaje. Projektanci i kolekcje – idealne połączenie Głównymi bohaterkami tegorocznej kampanii są trzy kolekcje marki My Way Paradyż Group, w zupełnie nowym formacie 25x75 cm – Indy / Indo by My Way, szklane inserta Murano przy kolekcji Meltemi / Melte by My Way i Zonda / Zon by My Way. Każda z nich została przedstawiona w innym pomieszczeniu – w salonie, kuchni i łazience. Do wnętrz dobrano przedmioty zaprojektowane przez młodych projektantów. Salon jest pomieszczeniem, w ramach którego poznajemy uniwersalny i pełen wyrazu charakter kolekcji Indy / Indo by My Way, inspirowanej strukturą kafla, na której tle pyszni się ‘Szara sofa’ autorstwa Magdaleny Waś. W kuchni płytki z kolekcji Meltemi / Melte by My Way połączono ze szklanymi insertami Murano, otrzymując niezwykle energetyczny efekt. Jego dopełnieniem jest lampa stworzona przez Jana Lutyka. Natomiast wnętrze czarno-fioletowej łazienki inspirowanej kolekcją Zonda / Zon by My Way uzupełnia czarne krzesło projektu Nikodema Szpunara. Realizacja i zasięg kampanii Na potrzeby tegorocznej kampanii Grupa Paradyż przygotowała ciekawy materiał reklamowy, którego projekcje będą miały miejsce w sieci kin Cinema City oraz zostaną wykorzystane w szeroko zakrojonej kampanii internetowej. Swoim zasięgiem obejmie ona portale o tematyce wnętrzarskiej, kobiecej i „people”, a także najpopularniejsze playery video – TVN player, onet.pl, TVN24.pl itp. Działania promocyjne w prasie prowadzone będą w największych tytułach prasowych o tematyce wnętrzarskiej, kobiecej i „people”, m.in.: „Dom i wnętrze”, „Dobre Wnętrze”, „Harper’s Bazaar”, „Pani”, „Grazia”, „Zwierciadło”, „Show”, „Elle Deco”, „Elle”, „Viva!”, „Weranda”, „Twój Styl” i „Świat rezydencji i ogrodów”. Kampania potrwa od czerwca do września 2013 roku.   Zapraszamy na www.myway-paradyz.com   Ceramika Paradyż więcej informacji (PRESS BOX)

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele