Kampania Polskiego Radia w obronie abonamentu

Kampania jest kolejnym elementem działań podjętych przez PolskieRadio w listopadzie ubiegłego roku, w obronie abonamentu, jakowarunku funkcjonowania mediów publicznych. Potrwa do końcamiesiąca.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Akcja ma charakter wizerunkowo-promocyjny. Jej celem jestwzmocnienie wizerunku Polskiego Radia jako rozgłośni, któraproponuje słuchaczom największą ofertę programową w kraju, jakrównież jako nadawcy publicznego. Obejmie zasięgiem obszar całegokraju.

Wykorzystane media: billboardy oraz miniboardy na tereniewszystkich województw, głównych miast Polski oraz większych miastpowiatowych i gminnych.

W Warszawie szczególnym uzupełnieniem kampanii będziewykorzystanie powierzchni ekspozycyjnej w metrze.

Ponadto przez cały miesiąc na wszystkich ogólnopolskich antenachPolskiego Radia będzie emitowany spot autopromocyjny.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji