Kampania reklamowa Acxiom Polska

Kampania wizerunkowa Acxiom Polska Marketing Power

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W sierpniu br. Acxiom Polska rozpoczyna swoją pierwszą na polskim rynku outdoorową kampanię wizerunkową.

Celem kampanii, skierowanej do kadry menedżerskiej, jest informowanie o wejściu na polski rynek korporacji Acxiom. Acxiom, po przejęciu, na początku 2004 roku, struktur Claritas Europe i Consodata rozpoczął działalność na rynkach europejskich. Specjalizuje się w dostarczaniu zintegrowanej informacji  o konsumentach. Oferuje rozwiązania służące do pozyskiwania najlepszych klientów, wspomagania cross/up sellingu oraz optymalizacji dystrybucji i komunikacji. Główne domeny działania Acxiom to: marketing bezpośredni, mikromarketing oraz marketing baz danych. W Polsce Acxiom (dawniej Claritas) działa od roku 1998.

Wyboru lokalizacji nośników dokonano w oparciu narzędzia Acxiom - analizę wewnętrznej bazy danych firm i geokodowanie. Pod uwagę została wzięta potencjalna wartość klienta, lokalizacja firmy oraz drogi dojazdowe do jego siedziby. Do przeprowadzenia akcji wytypowano obszary, które osoby należące do grupy docelowej (menedżerowie wyższego i średniego szczebla) pokonują codziennie w drodze do pracy.Wyniki analiz naniesione na cyfrowe mapy przekazano firmie Cityboard, która zaproponowała konkretne lokalizacje. Przekazanie map z rekomendowanymi do akcji rejonami było o tyle proste, że większość firm oferujących nośniki outdoorowe korzysta z map opracowanych przez Acxiom Polska.

Podstawowym nośnikiem wykorzystywanym w kampanii będą wielkoformatowe tablice należące do Cityboard (3 x 6 m). Akcja rozpoczyna się na początku sierpnia, a jej zakończenie jest planowane na marzec 2005 r. Zostanie wykorzystane 350 nośników.Zdecydowana większość billboardów (ok. 90%) pojawi się w Warszawie. Pozostałe staną przy centrach biznesowych w największych miastach Polski.

We wrześniu kampania outdoorowa zostanie wsparta reklamami prasowymi w magazynie "Businessman" oraz "Media i Marketing Polska".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online