Club, telewizyjny kanał dla kobiet należący do grupy Zone Vision, rozpoczyna kampanię reklamową na łamach ogólnopolskiego dziennika Fakt.
Kampania ma na celu promowanie popularnego programu „Ekstremalne Metamorfozy” emitowanego na kanale Club. W kolejnych trzech wydaniach tygodniowego dodatku Fakt TV – 1, 8 i 15 grudnia, ukaże się konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Aby wziąć udział w konkursie, należy oglądać program Ekstremalne Metamorfozy od wtorku do piątku o godz. 21.00. Podczas emisji poszczególnych odcinków na ekranie pojawi się hasło, które należy wpisać na kuponie, dodatkowo odpowiedzieć na pytanie i wysłać pod wskazany adres. Zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody: wizyty w SPA, eleganckie kuferki na kosmetyki i inne.
Dodatkowo od 8 grudnia 2005 do 19 stycznia 2006 w Fakt TV ukażą się banery reklamowe kanału Club promujące program Ekstremalne Metamorfozy.

Media zaplanował dom mediowy Zenithmedia.











