Kampania rozpuszczalnej Prima Niebieskiej

W czerwcu rusza kampania reklamowo-promocyjna wspierająca nową Primę Niebieską

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przedsiębiorstwo Prima S.A. odnowiło szatę graficzną kawy rozpuszczalnej Cafe Prima Niebieskiej. W związku z tym wydarzeniem w czerwcu rusza kampania reklamowo-promocyjna wspierająca nową Primę Niebieską.

Za kreacje i przebieg działań promocyjnych odpowiedzialna jest poznańska agencja V&P. Akcje degustacyjne prowadzone będą w 70 hipermarketach na terenie całego kraju. Dodatkowo wspierane będą akcjami samplingowymi w 11 największych miastach Polski (m.in. w Toruniu, Szczecinie, Wrocławiu, Trójmieście, Warszawie). Saszetki z rozpuszczalną Prima Niebieską rozdawane będą przez hostessy wyposażone w znaki informacyjne "FILIŻANKA KAWY" (imitujące znaki drogowe).

Akcje odbywać się będą w godzinach porannych szczytów komunikacyjnych - między 6.45 a 8.15 - przed największymi centrami biurowo-finansowymi. Dodatkowo saszetki znajdą się w porannych wydaniach bezpłatnego dziennika "Dzień Dobry", dystrybuowanego na skrzyżowaniach ulic.

Akcja reklamowo-informacyjna obejmie również największe magazyny handlowe oraz internet. Wrocławska agencja FX Media opracowała specjalną mikrowitrynę konkursową, która będzie promowana na największych polskich portalach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu