Kampania Toyoty Corolli Verso

Agencja Saatchi & Saatchi rozpoczyna kolejny etap kampanii Toyoty Corolli Verso, tym razem informujący o możliwości odliczenia 22% VAT

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wraz z wprowadzeniem w maju 2004 roku Toyoty Corolli Verso na rynek w stacjach dealerskich organizowano Dni Otwarte, w trakcie których zaprezentowano nowy model samochodu. Drugi etap kampanii miał charakter wizerunkowy, jego celem było przedstawienie wszechstronności nowej Corolli

Aktualnie kampania podkreśla kolejną zaletę modelu. Homologacja ciężarowa Corolli Verso pozwala na przewóz pięciu pasażerów. Różni się tym samym od oferty konkurentów , którzy proponują klientom homologację ciężarową lecz z możliwością przewozu jedynie 4 osób.

Toyota Corolla Verso należy do prężnie rozwijającego się w Polsce segmentu MPV. Najbliższymi konkurentami w tym segmencie są: Ranault Grand Scenic, Opel Zafira, Citroen Xsara Picasso, Ford C-max.

Grupą docelową kampanii Saatchi & Saatchi są niezależni, dynamiczni, młodzi ludzie, którzy są już rodzicami, lub planują założenie rodziny. Odbiorcy przekazu unikają jednak wizerunku statecznego domatora. Samochód z tego segmentu jest im potrzebny ze względu na aktywny i mobilny tryb życia. Decydują się na Toyotę Corollę Verso, ponieważ takie auto umożliwia przewóz dużego bagażu lub większej liczby osób.

Strategia mediowa kampanii bazuje na wykorzystaniu trzech wybranych mediów informacyjnych: radia, prasy oraz Internetu. Działania w radiu zostaną przeprowadzone we współpracy z RMF FM, Radiem Zet oraz PR-3. Kampania prasowa wykorzystuje tytuły informacyjno-opiniotwórcze czytane przez osoby, które prowadzą działalność gospodarczą: Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Gazeta Prawna, Polityka, Newsweek. Witryny internetowe wybierano kierując się podobnym kryterium. Przekaz kampanii trafił do: Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Newsweek.pl, Wprost.pl, Polityka.pl.

Za stronę kreatywną kampanii odpowiada zespół Saatchii & Saatchii  - dyrektor kreatywny Jacek Szulecki oraz przedstawiciele agencji: Anna Ptasińska, Piotr Niemczyński, Tomek Możdżeń i Katarzyna Zdunek. Dyrektorem artystycznym kampanii jest Bartek Grala, a copywriterem Daniel Piecka. Podczas tworzenia kampanii Toyotę Motor Poland reprezentowali: Jacek Pawlak, Witold Nowicki i  Krzysztof Prus. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

Klient: Toyota Motor PolandPrzedstawiciele Klienta: Jacek Pawlak, Witold Nowicki, Krzysztof PrusPrzedstawiciele Agencji: Anna Ptasińska, Piotr Niemczyński, Tomek Możdżeń, Katarzyna ZdunekDyrektor Kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor Artystyczny: Bartek GralaCopywriter: Daniel PieckaMedia: radio, prasa, internetPrzedstawiciele Domu Mediowego: Paweł Milcarz, Magdalena Paszkin, Michał Nowacki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online