Kampania Toyoty na nowych nośnikach nad morzem

Relax Media poszerzył swoją letnią ofertę o nowe nośniki reklamy zewnętrznej.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

System Identyfikacji Plaż (SIP) to rozwiązanie łączące wartości ekspozycyjne (dwustronna powierzchnia reklamowa formatu 3,6 x 1,2 m) oraz użytkowe (m. in. regulamin plaży, znaki i tablice informacyjne, piktogramy identyfikujące plażę).

 Na sieć składa się 200 powierzchni reklamowych, obecnie wynajmowanych przez markę Toyota (za planowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith Media).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"