Kampania wizerunkowa mPunkt

mPunkt ruszył z kampanią "Miło Cię zaskoczymy"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

24 grudnia ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci salonów mPunkt - partnera Plus GSM w Polsce. Kampania przebiega pod hasłem: "Miło Cię zaskoczymy".

Podczas Świat Bożego Narodzenia widzowie TVP1, TVP2, TVP3 TVN, TVN 7 oraz Polsat i TV4 mogli zobaczyć pierwsze trzydziestosekundowe spoty reklamowe mPunktu rozpoczynające pięciotygodniową kampanię.

Spot utrzymany jest w konwencji ruchomego komiksu. Jest pogodny, humorystyczny, gra przede wszystkim obrazem. Dużą rolę odgrywają przerysowane i uwypuklone charakterystyczne cechy aktorów, ich kreskówkowa gra oraz mimika i gesty. Film jest intensywnie kolorowy, a szerokie kadry podkreślają dodatkowo konwencję całości.

W filmie, specjaliści mPunktu są skonfrontowani z bardzo oryginalnymi Klientami pojawiającymi się w salonie. mPunkt odwiedza bowiem zjawiskowa piękność-motocyklistka, strażak oraz zawodnik sumo. Pracownicy salonu są jednak przygotowani na wszystko i żadne wyzwanie nie jest w stanie zbić ich z tropu. Każdorazowo milo zaskakują Klienta. W końcu nie bez kozery głównym hasłem kampanii jest: "Miło Cię zaskoczymy".

Kampania ma na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku i podniesienie znajomości marki mPunkt wśród konsumentów. Głównym założeniem jest odróżnienie mPunktu na tle konkurencji poprzez podkreślenie jakości obsługi w salonach. W mPunkcie czekają na klientów specjaliści, gotowi sprostać potrzebom nawet najbardziej wymagających klientów. Są nie tylko sprzedawcami, ale przede wszystkim profesjonalnymi doradcami, służącymi klientom kompetentną informacją i pomocą.

Koncepcje kreatywna oraz realizacja spotu zajęła się agencja reklamowa Mediafocus. Spot nakręcony został przez ITI Film Studio. Mediafocus zajęła się również planowaniem I zakupem mediów.

Oprócz emisji telewizyjnych spotów reklamowych podjęte zostaną dodatkowe działania wspierające kampanię w Internecie oraz poprzez materiały BTL i POS. Ogólny budżet kampanii wyniósł 3mln PLN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów