Kampanię „The Land of Quattro” samochodów osobowych Audi przygotowała agencja Thjnk.
Kampania „Baby & Me” wody mineralnej Evian została zrealizowana przez agencję Betc. Spot z tej kampanii był w ub.r. najpopularniejszą reklamą na YouTube - od kwietnia do grudnia zanotował 68 mln wyświetleń (zobacz szczegóły).
W finale konkursu znalazły się następujące kampanie:
„Harder, Better, Faster, Stronger”, Audi A3agencja Thjnk oraz MediaCom
„One World. One R 1200 GS”, BMW Motorradagencja Serviceplan
„Tomorrow starts here: Giving Cisco purpose again”, Cisco Systemsagencja Goodby Silverstein & Partners
„Help a Child Reach 5”, Unilever - Lifebuoyagencja Lowe Lintas and Partners
„Inside Films”, Intel and Toshibaagencje Pereira & O’Dell oraz Tool of North America
W konkursie Global Effie nagradzane są kampanie, które były prowadzone co najmniej w czterech krajach lub na dwóch kontynentach.












