- Ustalona polityka rozwoju stacji TVS oraz analiza rynku reklamowego były wyznacznikiem do nawiązania współpracy z Premium TV. Jestem przekonany, że pozwoli nam to na realizowanie coraz ambitniejszych celów - mówi Arkadiusz Hołda, prezes i właściciel TVS.
TVS to stacja o charakterze uniwersalnym skierowana przede wszystkim do mieszkańców Śląska i Zagłębia. Mimo regionalnego charakteru stacja oglądana jest w całej Polsce. Dociera do 61 proc. gospodarstw domowych w naszym kraju, a jej udział w okresie od stycznia do września 2014 roku w grupie 16-49 wyniósł 0,19 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).
TVS to kolejna stacja, którą broker Atmedia stracił na rzecz TVN Media. Ostatnio, w kwietniu br. z Atmediów do TVN Media przeszła stacja ITV (więcej na ten temat). Wcześniej na podobne kroki zdecydowali się m.in. tacy nadawcy jak FOX International Channels Poland, Sony Pictures Television Networks, The Walt Disney Company czy Viacom International Media Networks.












