Piłkarski program Kanału Zero traci widzów. Przegrywa z Kanałem Sportowym

Kanał Zero emituje od swojego startu program piłkarski „Zero do Zera”, który początkowo miał więcej wyświetleń niż „Moc Futbolu” Kanału Sportowego, ale ostatnio zaczął przegrywać pod względem liczby odsłon.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Piłkarski program Kanału Zero traci widzów. Przegrywa z Kanałem Sportowym
Krzysztof Stanowski fot. YouTube Kanał Zero i Mateusz Borek fot. YouTube Kanał Sportowy

Kanał Zero wystartował w czwartek 1 lutego br. Cztery dni później pojawił się pierwszy odcinek formatu piłkarskiego „Zero do Zera”. To jedyny program o sporcie, który jest obecnie emitowany w nowym projekcie Krzysztofa Stanowskiego.

Dotychczas pojawiło się pięć odcinków „Zero do Zera”. Program prowadzi dziennikarz Przemysław Rudzki. W gronie ekspertów występują zwykle: dziennikarz Andrzej Twarowski oraz byli piłkarze Łukasz Trałka, Adrian Mierzejewski i Wojciech Kowalczyk (ten pojawia się także w Kanale Sportowym).

“Zero do Zera” Kanału Zero a “Moc Futbolu” Kanału Sportowego

„Zero do Zera” emitowany jest na żywo w poniedziałki od godziny 10.00. W tym samym czasie w Kanale Sportowym pokazywany jest program „Moc Futbolu”. Pierwsze dwa odcinki piłkarskiego formatu Kanału Zero zyskały więcej wyświetleń niż analogicznej produkcji w Kanale Sportowym (241 tys. do 84 tys. oraz 136 tys. do 118 tys.). Ostatnie trzy odcinki „Zero do Zera” mają mniej odsłon niż „Moc Futbolu” (98 tys. - 116 tys., 68 tys. - 121 tys., 51 tys. - 99 tys.).

Od ponad dwóch lat cotygodniowy magazyn piłkarski Kanału Sportowego funkcjonuje pod nazwą „Moc Futbolu” i nie jest już jednocześnie emitowany w Onecie. Wcześniej występował jako „Misja Futbol”. W programie pojawiają się zwykle m.in. Mateusz Borek, Tomasz Smokowski i Michał Pol czyli trzej współzałożyciele Kanału Sportowego oraz inni goście.

Formaty „Zero do Zera” oraz „Moc Futbolu” mają za zadanie podsumowanie najważniejszych wydarzeń piłkarskich ostatniego tygodnia oraz komentowanie nadchodzących spotkań lub imprez.

Kanał Sportowy zapowiedział ostatnio, że skupi się na tematyce sportowej. Z ramówki wypadł format „KS Poranek”. W zamian pojawił się przedpołudniowy program „Tylko Sport”.  Poranny program Kanału Sportowego przyciągał ostatnio mniej widzów niż konkurencyjny poranny format „7:00” Kanału Zero emitowany od 5 lutego br.

Obecnie Kanał Zero ma ponad 945 tys. subskrybentów, a 207 filmów wygenerowało ponad 64 mln wyświetleń. Kanał Sportowy ma zaś ponad 993 tys. subskrypcji. Ponad 4730 filmów zapewniło już prawie 700 mln odsłon. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową