Karta lojalnościowa Geant Polska

TEQUILABTL GROUP dla Geant Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

TEQUILABTL GROUP podjęła działania służące wprowadzeniu i wsparciu karty lolajnościowej Geant Polska, którą firma w styczniu wprowadza na rynek.

Agencja przygotowała spoty radiowe, w których dzieci opowiadają o tym jak korzystać z karty Geant oraz co można dzięki niej zdobyć. Spoty emitowane są w dwóch kilkudniowych terminach stycznia na antenie RMF FM i w stacjach lokalnych. Celem akcji jest poinformowanie o istnieniu karty Geant i korzyści z jej użytkowania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu