AMS: Katarzyna Jeronim, Renata Pawłowska i Tomasz Muraszko z awansem

Pion marketingu i sprzedaży AMS przeszedł reorganizację. Grażyna Gołębiowska objęła nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora pionu marketingu i sprzedaży. Awanse otrzymali Katarzyna Jeronim, Renata Pawłowska i Tomasz Muraszko.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
AMS: Katarzyna Jeronim, Renata Pawłowska i Tomasz Muraszko z awansem
Na zdjęciu od lewej: Katarzyna Jeronim, Tomasz Muraszko, Renata Pawłowska

Procesy marketingowo-sprzedażowe w AMS zostały zreorganizowane i zgrupowane w cztery główne obszary: marketingu operacyjnego, sprzedaży, planowania i integracji oferty oraz wsparcia i realizacji kampanii.

W obszarze marketingu operacyjnego Tomasz Muraszko objął stanowisko dyrektora nowo utworzonego działu marketingu operacyjnego i strategii oferty. Do tej pory był zastępcą dyrektora marketingu. Do jego zadań będzie należała m.in. strategia i rozwój oferty. W obszarze planowania i integracji oferty na stanowisko dyrektorki działu planowania i rezerwacji awansowała Renata Pawłowska, wcześniej zastępczyni dyrektora, a Katarzyna Jeronim, również po awansie na stanowisko dyrektorki, pokieruje działem realizacji kampanii.

Grażyna Gołębiowska na nowym stanowisku w AMS 

Jednocześnie zarząd AMS powołał Grażynę Gołębiowską na nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora pionu marketingu i sprzedaży. Nowe zadania będzie łączyła z dotychczasowymi, związanymi z zarządzaniem obszarem marketingu. Dyrektorką pionu marketingu i sprzedaży pozostaje Małgorzata Augustyniak, która pełni również funkcję wiceprezeski zarządu AMS.  

Dodatkowo dwóch menedżerów pionu marketingu i sprzedaży rozszerzyło zakres odpowiedzialności. Piotr Nicke objął stanowisko dyrektora ds. planowania i integracji oferty. Do jego zadań będzie należało m.in. zarządzanie optymalizacją wykorzystania systemów i przygotowywanie rekomendacji dla klientów. Arkadiusz Gawlak został dyrektorem ds. wsparcia sprzedaży i realizacji kampanii i będzie odpowiedzialny m.in. za finalizację oferty, przygotowanie kampanii do realizacji oraz zarządzanie informacją o jej przebiegu.

Za obszar sprzedaży odpowiada tak jak do tej pory Zbigniew Kaczmarek, dyrektor sprzedaży.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online