Wyszomirska-Wierczewska z Polsatem związana była niemal od początku swojej kariery. Najpierw, w latach 90. była prezenterką stacji, a potem przez wiele lat jej rzecznikiem prasowym. W 2007 roku została dyrektorem pionu strategii i komunikacji Polsatu, a potem szefem pionu marketingu.
W lutym ub.r. Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska odeszła do Polkomtela, operatora sieci Plus, by pracować tam w roli szefowej departamentu komunikacji marketingowej (Polkomtel podobnie jak Polsat należy do Zygmunta Solorza-Żaka). Wówczas funkcję dyrektora pionu marketingu Polsatu przejęła Ewa Lewandowska, wcześniej szefowa promocji spółki (więcej na ten temat).
Teraz Wyszomirska-Wierczewska znów będzie w Telewizji Polsat odpowiadać za działania związane z marketingiem. Ma jednak jednocześnie pracować cały czas w Polkomtelu. - Decyzja ta wynika z synergii całej grupy Cyfrowego Polsatu - mówi nam osoba z Polsatu. O tym, jakie dokładnie stanowisko obejmie Wyszomirska-Wierczewska, stacja ma poinformować oficjalnie w najbliższych dniach.

Przypomnijmy, że w tym roku Cyfrowy Polsat, właściciel Telewizji Polsat, ma zostać formalnie także właścicielem Polkomtela (dowiedz się więcej).











