#Kawa to najpopularniejszy hashtag na Facebooku

Polacy nie wyobrażają sobie poranka bez kawy. Jak wynika z badań IRCenter.com dla Starbucks® najpopularniejsze hashtagi, którymi oznaczamy swoje wpisy to #kawa lub #coffee. W tygodniu od 12.01 do 16.01 będzie można jeszcze lepiej rozpocząć swój dzień dzięki Starbucks®, ponieważ każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Coraz mniej Polaków publikuje swoje poranne wpisy na portalu Facebook (7,1%). Posty często zawierają odniesienia do interesujących treści, którymi chcemy się podzielić z samego rana. Badania pokazują, że Polacy dzielą się znalezionym zdjęciem bądź ciekawym artykułem przy porannej kawie. Jednym z popularniejszych hashtagów umieszczanym na portalu Facebook w godzinach 6:00-11:00 jest #kawa.

Dla wszystkich miłośników porannej dawki kofeiny Starbucks® przygotował specjalną ofertę.W tygodniu od 12.01 do 16.01 każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza. To świetna okazja, aby dobrze zacząć dzień i by wprawić się w wyśmienity nastrój. Przygotowana przez baristów kawa z intensywnym w smaku espresso oraz lekko spienionym mlekiem z pewnością postawi nas na nogi, a także wywoła uśmiech na twarzy na cały dzień.

*Badanie IRCenter.com przeprowadzone dla Starbucks® w oparciu o analizę dyskusji w mediach społecznościowych w okresie październik 2014 – styczeń 2015. W ramach badania uwzględnione zostały tylko hashtagi, które bezpośrednio odnoszą się do poranka. W badaniu uwzględnione zostały tylko treści opublikowane przez Internautów w godzinach 6:00-11:00.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"