Kerris wspiera Lobos w działaniach performance marketingu

Agencja Kerris rozpoczęła współpracę z Lobos – polską marką torebek, która łączy rzemiosło z nowoczesnym podejściem do mody.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Kerris wspiera Lobos w działaniach performance marketingu
Lobos klientem agencji Kerris

Współpraca obejmuje kompleksowe działania performance marketingu, których celem jest wspieranie długofalowego wzrostu i umacnianie pozycji marki na rynku.

W ramach współpracy Kerris odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów oraz działania w obszarze e-commerce.

Kampanie prowadzone są w kanałach digital, takich jak Meta Ads i Google Ads, a w kolejnych etapach planowane jest rozszerzenie aktywności również na TikTok. Obecnie projekt realizowany jest w Polsce, a od 2026 roku zostanie rozszerzony na kolejne rynki zagraniczne.

Komunikacja skierowana jest przede wszystkim do kobiet z dużych miast, poszukujących unikatowych akcesoriów łączących styl, funkcjonalność i odpowiedzialne podejście do mody.

– Skuteczny performance marketing nie jest dziełem przypadku, lecz wynikiem dobrze zaprojektowanego systemu, który każdego dnia pracuje na rzecz sprzedaży. Produkty Lobos to synonim jakości, a naszym zadaniem jest zbudowanie wokół nich struktury pozwalającej osiągać powtarzalne, skalowalne wyniki – mówi Maciej Makowski, managing partner w Kerris Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online