Na mocy umowy na sezon 2020/2021,od najbliższego meczu z Jagiellonią Białystok kawa Lavazza będzie dostępna dla kibiców w kioskach gastronomicznych na trybunach. Dodatkowo, specjalnie przeznaczone ekspresy znajdą się także strefie silver, gold i lożach na stadionie Legii Warszawa.
– Poszerzamy nasz wachlarz partnerów biznesowych o markę, która cieszy się uznaniem na całym świecie. Lavazza nie tylko gwarantuje wysoką jakość swoich produktów, ale również imponuje wizją prowadzenia rodzinnego biznesu w skali globalnej. Dostrzegamy dużo wspólnych mianowników w naszej relacji biznesowej i wiele możliwości wspólnych projektów – mówi Paweł Kokosza, new business development director w Legii Warszawa.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lavazza-glos-charli-chaplin-dzien-dobry-nowej-ludzkosci-reklama-opinie ##

Lavazza zaangażowała się również w akcję "Gotowi Do Pomocy" zainicjowaną przez Legię, przekazując potrzebującym warszawskim seniorom 100 kg kawy.










