Klienci ERGO Hestii z GEO Care

Europ Assistance Polska wprowadziła aplikację mobilną GEO Care, dzięki której możliwe jest śledzenie poprzez geolokalizację aktualnego położenia pomocy drogowej. Z funkcjonalności tej korzystają klienci ERGO Hestii, którzy otrzymują SMS-a z linkiem do mobilnej strony www, umożliwiającej monitorowanie orientacyjnego czasu dojazdu holownika.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowoczesne technologie odgrywają coraz ważniejszą rolę w życiu każdego człowieka. Dlatego w oparciu o takie właśnie rozwiązania powstała aplikacja, która jeszcze bardziej usprawnia obsługę i umożliwia klientom bieżące monitorowanie czas dojazdu pomocy drogowej.

Aplikacja GEO Care wykorzystuje popularną technologię GPS (Global Positioning System), do lokalizowania urządzenia na podstawie sygnałów z satelitów. W tym przypadku pozwala ona na ustalenie aktualnej pozycji pojazdu pomocy drogowej. Klienci, którzy oczekują na pomoc na miejscu zdarzenia, otrzymują w wiadomości SMS link do strony www zoptymalizowanej do urządzeń mobilnych. Po otwarciu strony widzą na mapie zarówno gdzie, w danej chwili, znajduje się pomoc drogowa, jak też ile czasu potrzebuje, aby pojawić się na miejscu i udzielić im wsparcia.

Szacowany czas dojazdu wyliczany jest na podstawie Google Maps i pokazuje zoptymalizowaną, najkrótszą trasę wraz z uwzględnieniem aktualnych warunków drogowych.

- Kolizja czy awaria auta zawsze wiąże się ze stresem, dlatego dla naszych klientów tak ważna jest dokładna i szybka informacja, co będzie się działo dalej. Zaczynając od infolinii, gdzie naszych klientów wita Jerzy Stuhr, przez rzetelną pomoc naszych konsultantów po wdrożoną właśnie możliwość monitorowania czasu i trasy przyjazdu pomocy drogowej. To wszystko podnosi komfort obsługi i jest elementem najwyższego standardu ochrony oferowanego przez ERGO Hestię – mówi Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii. - Rozwiązanie GEO Care umożliwia dostęp do rzeczywistych danych dotyczących wykonywanej usługi, w tym podglądu trasy przejazdu usługodawcy, obecnego statusu realizacji usługi, czy dostępności danego usługodawcy. Teraz także pozwala klientom oczekującym na pomoc na bieżąco monitorować czas dojazdu i aktualną pozycję pomocy drogowej. W ten sposób podnieśliśmy poziom obsługi, a co za tym idzie zadowolenia klientów – mówi Rafał Marczewski, Dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT w Europ Assistance Polska.
grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji