W „Klinice dla pluszaków” czytelniczki mogą śledzić przygody sześcioletniej Dosi, która prowadzi klinikę dla zabawek. Do pierwszego numeru dołączone zostały stetoskop, tuba z lekarstwem i lekarska walizeczka.
Magazyn jest tworzony na licencji Disneya. Liczy 32 strony i ukazuje się w formacie 208 x 273 mm. Cena wydania wynosi 8,99 zł. Redaktor prowadzącą dwumiesięcznika została Małgorzata Romańska.
Sprzedaż pierwszego wydania dwumiesięcznika wesprze kampania reklamowa w telewizji (CBeebies, Boomerang, Disney Junior, Polsat JimJam, MiniMini+, Nickelodeon, TV Puls), w sieci przychodni Lux-Med oraz autopromocja.
Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Republika Zielonej Papryki, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.












