Klipy 3D tylko dla dorosłych w UPC

UPC Polska rozszerza swoją ofertę programową skierowaną wyłącznie do widzów dorosłych. Do pakietów Xotix i eXtra oraz oferty filmowej dla dorosłych dołączają teraz klipy 3D, czyli 20-minutowe sceny z filmów erotycznych dostępnych w UPC na żądanie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Klipy w trójwymiarze tylko dla dorosłych będą dostępne pod istniejącą sekcją "Dla dorosłych" w kategorii "Europe XXX". W nowej aplikacji VoD, która od 25 listopada br. dostępna jest dla abonentów UPC w Krakowie, klipy 3D znajdą się pod kategorią "HD/3D" w sekcji "Dla dorosłych".

Początkowo znajdzie się w niej 7 propozycji. Widz będzie mógł przewinąć film do konkretnej sceny lub zatrzymać akcję, tak by mógł w dowolnym momencie wrócić do jego oglądania. Wybrany klip będzie dla niego dostępny przez 24 godziny, a cena wyniesie 15 zł. Klipy będą mogli oglądać widzowie posiadający opcję 3D na swoim telewizorze.

W ofercie "tylko dla dorosłych", UPC posiada także pakiety Xotix oraz eXtra. Xotix to zbiór filmów dla dorosłych od największych dystrybutorów, dostępnych za naciśnięciem przycisku na pilocie. W pakiecie w cenie 20 zł abonent ma dostęp do 25 tytułów przez cały miesiąc. Z kolei pakiet eXtra to kanały z odważnymi produkcjami, a także kanały sportowe i hobbystyczne. Usługa zawiera łącznie 6 kanałów - trzy skierowane wyłącznie dla dorosłych: Hustler TV, Private Spice i Daring!TV oraz trzy sportowe i hobbystyczne: Motors TV, The Poker Channel i Yacht & Sail. Pakiet dostępny jest w cenie 21 zł miesięcznie.

Usługa UPC na żądanie oferuje obecnie ponad 2500 filmów, odcinków seriali i programów rozrywkowych, w tym prawie 1200 pozycji za darmo.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii