Kobiety czują Whirlpool

Na całoroczną kampanię reklamową w Polsce Whirlpool przeznaczał ok. 5 milionów złotych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

17 maja ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Whirlpool Polska pod hasłem "Sensing the Difference". To kolejny etap rozpoczętych w kwietniu działań odświeżających wizerunek marki, jeszcze bardziej łączących ją z kobiecością. Działania marketingowe Whirlpool obejmują również sponsoring i działalność charytatywną.

Od kilku dni w niemal wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVN, TVN7, Polsat, TV4, TVP3, Discovery, Animal Planet, Cyfra+, TVN 24) emitowane są najnowsze filmy reklamowe Whirlpool pod hasłem "Sensing the Difference", czyli "poczuj różnicę". Kampania telewizyjna to kolejny etap działań promujących najnowszą linię innowacyjnych urządzeń Whirlpool i odświeżających wizerunek samej marki. Już w kwietniu pojawiły się pierwsze ogłoszenia w prasie kobiecej (m.in. "Elle", "Twój Styl", "Zwierciadło") oraz prasie tematycznej o urządzaniu wnętrz (m.in. "Elle Deco", "Moje Mieszkanie", "Cztery Kąty"). Kampania telewizyjna potrwa do końca czerwca, cykl ogłoszeń w prasie zaplanowano do końca roku. Na całoroczną kampanię reklamową w Polsce przeznaczono ok. 5 milionów złotych.

Przeprowadzone przez Whirlpool konsumenckie badania focusowe wykazały potrzebę odświeżenia wizerunku marki Whirlpool i zaakcentowania w komunikacji marketingowej jej głównych cech: kobiecości oraz wrażliwości na zróżnicowane gusta i potrzeby klientek. Wyniki badań posłużyły także do sformułowania nowego hasła reklamowego Whirlpool - "Sensing the Difference".

Nowy claim odwołuje się do zmienności życia i potrzeb. Kobiety lubią odkrywać nowe rzeczy i doświadczać nowych doznań. Możliwość ciągłego poznawania pobudza i ożywia zmysły. Whirlpool rozumie tę zmienność, dlatego też bezustannie udoskonala swoje produkty, aby jeszcze lepiej spełniały oczekiwania i zapewniały najlepsze z możliwych rezultatów.

W wymiarze wizualnym efekt odświeżenia marki uzyskano dzięki nowemu, bardziej realnemu wizerunkowi kobiecych postaci (Bogiń Whirlpool) wykorzystywanych w filmach telewizyjnych, ogłoszeniach prasowych i materiałach BTL. Dotychczasowa ściśle emocjonalna komunikacja została uzupełniona o przekazy racjonalne. Pozwoliło to zachować charakterystyczny klimat reklamy Whirlpool, a jednocześnie w bardzo prosty sposób zakomunikować główne zalety produktów.

Za adaptację filmów i ogłoszeń prasowych odpowiada agencja Publicis, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Optimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online