Kobiety nie lubią internetowej telewizji

eMarketer dowodzi, że klipy wideo w internecie cieszą się większym zainteresowaniem wśród mężczyzn.

Reuters - DC
Reuters - DC
Udostępnij artykuł:

Badania opublikowane ostatnio przez eMarketer pokazały, że w Stanach Zjednoczonych to kobiety częściej korzystają z internetu niż mężczyźni. To samo badanie udowodniło również, że kobieca ręka jeśli chodzi o oglądanie telewizji bardziej przychylna jest pilotowi od telewizora niż komputerowej myszce. Jedynie 66% kobiet ogląda klipy wideo w internecie. Znacznie chętniej robią to mężczyźni, bo robi to aż 78% z nich.

„Mężczyźni są wzrokowcami, a kobiety, wolą przekazy pisane lub mówione” powiedziała Debra Aho Williamson, analityk eMarketer i autor raportu dodając, że zszokowana była różnicami między płciami, które wykazało badanie. „Mężczyźni interesują się nowinkami technicznymi, a kobiety korzystają z internetu jako pomocy w zadaniach, które mają do spełnienia”.

W swojej opinii o wynikach badań Pani Williamson idzie dalej twierdząc, że: „Mężczyźni chętniej używają internetu do zabawy niż kobiety. Dlatego to oni stanowią siłę napędową wzrostu dochodu serwisów takich jak YouTube. Zamieszczone tam klipy są z reguły niepoważne i przeglądanie ich jest czasochłonne, kobiety nie mają na to czasu”.

We wnioskach, badanie eMarketer sugeruje, że różnica między płciami stopniowo będzie się zacierać i w 2011 roku 84,6% kobiet i 88,8% mężczyzn oglądać będzie chętnie klipy wideo w internecie. Stanie się to przez większe oswojenie się kobiet z nowymi technologiami i dorastanie nastolatek, które dziś swobodnie poruszają się np. w świecie klipów wideo YouTube.

Reuters - DC
Autor artykułu:
Reuters - DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online