Kolejna odsłona kampanii Amica

Amica Wronki S.A. nie zwalnia tempa w działaniach reklamowych. Po starcie w połowie maja kampanii dla nowej linii Amica IN. – inteligentnych produktów premium, przyszedł czas na urządzenia z kategorii chłodniczej. 1 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa lodówek, podkreślająca zaawansowanie technologiczne produktu. Aktywność obejmować będzie zintegrowane, wielokanałowe dotarcie do konsumentów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 1 czerwca, w głównych stacjach telewizyjnych, pojawiły się billboardy sponsorskie. Kampania sponsoringowa realizowana w telewizji zostanie zasilona działaniami w internecie. Reklama lodówek Amica pojawi się na największych, szerokozasięgowych, polskich portalach informacyjnych. Silna obecność zostanie również zaznaczona w największych kanałach społecznościowych (Facebook, Pinterest, Instagram).

W kampanii reklamowej na pierwszy plan wybija się technologiczne zaawansowanie produktów. Główny przekaz dotyczy takich funkcji jak Technologia No Frost oraz klasa energetyczna A++.

Za zakup mediów (kampania ATL i internet) odpowiada dom mediowy Value Media. Billobard sponsorski został przygotowany przez agencję reklamową Change. Agencja VMR odpowiedzialna jest za działania w internecie, zaś mediami społecznościowymi zajmuje się agencja Get more social. Komunikację PR prowadzi Monday PR.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online