Kolejne zwycięstwo marki Best Western Plus

Marka Best Western Plus drugi rok z rzędu zwyciężyła w rankingu Business Travel News w kategorii hoteli biznesowych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Warszawa, 20 października 2015 – Best Western Plus® po raz kolejny została wybrana najlepszą marką wśród hoteli o podwyższonym standardzie, co umocniło jej wiodącą pozycję w segmencie hoteli biznesowych. Czytelnicy magazynu Business Travel News ponownie uplasowali ją wyżej od takich sieci, jak Hampton, Holiday Inn Express, Holiday Inn oraz Fairfield. Ponadto marka Best Western® znalazła się w tym rankingu na podium w kategorii obiektów biznesowych o średnim standardzie.

Podstawą rankingu są opinie klientów korporacyjnych na temat poszczególnych marek hotelowych. Liczba czytelników BTN obejmuje ponad 44 tys. menedżerów, odpowiedzialnych za wydatki firm na podróże służbowe o wartości 264 miliardów dolarów amerykańskich.

Marka Best Western Plus® po raz kolejny zwyciężyła w następujących kategoriach: program zniżkowy dla firm, jakość obsługi zespołu sprzedażowego, atrakcyjne ceny, uprzejmość personelu, architektura budynków, przystosowanie pokoi do pracy, jakość danych i obsługa grup zorganizowanych. Natomiast marka Best Western® otrzymała najwyższe uznanie za jakość obsługi zespołu sprzedażowego, program zniżkowy dla firm, jakość danych, obsługę grup zorganizowanych, a także zaplecze konferencyjne.

Ponowne zdobycie tej nagrody świadczy o stale rosnącym zaangażowaniu hotelarzy operujących pod naszymi markami, jak i inwestycjach Best Western Hotels & Resorts w rozwój międzynarodowego zespołu sprzedażowego - powiedziała Dorothy Dowling, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western. Cieszymy się, że działania skupione na dążeniu do spełniania potrzeb klientów podróżujących służbowo zostały docenione, co znalazło odzwierciedlenie w tym rankingu. Działamy w niezwykle wysoko konkurencyjnej branży i tym bardziej jesteśmy dumni z tego wyróżnienia – dodała Dowling.

U progu swoich siedemdziesiątych urodzin Best Western Hotels & Resorts kontynuuje globalny rozwój. W ciągu ostatnich pięciu lat portfolio sieci wzbogaciło się o sześć marek: Best Western®, Best Western Plus® i Best Western Premier®, BW Plus Executive Residency®, BW Premier Collection® oraz Vīb®. Firma stale dostosowuje swoją ofertę do zmieniających się potrzeb klientów biznesowych, oferując im darmowe Wi-Fi, bezpłatne śniadanie, nowocześnie wyposażone pokoje i zaplecze sportowe, a także wysokiej jakości infrastrukturę konferencyjną. Ponadto niesłabnącą popularnością cieszy się program lojalnościowy Best Western Rewards®, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na całym świecie.

W celu ulepszenia całościowego doświadczenia klientów związanego z korzystaniem z usług Best Western, firma wprowadziła ostatnio nową aplikację mobilną. Została ona zaprojektowana z myślą o potrzebach współczesnych podróżujących – umożliwia ona m.in. przeglądanie na mapie atrakcji dostępnych w pobliżu konkretnych hoteli. Ponadto zapewnia usprawnioną integrację z programem lojalnościowym Best Western Rewards®, co ma na celu zachęcenie jeszcze większej liczby klientów do zbierania i wymieniania punktów w ponad 4100 hoteli Best Western na całym świecie.

Nagranie ukazujące pozycję sieci w globalnej branży hotelowej można obejrzeć na stronie https://www.youtube.com/watch?v=G8eJEghYFuY&feature=youtu.be

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji