SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

KRRiT o przejęciu Eurozetu przez Agorę oraz SFS Ventures: „Niepożądane zmiany”

Sprawę przejęcia udziałów spółki Eurozet przez Agorę oraz SFS Ventures bada UOKiK oraz KRRiT. Ta ostatnia chce ustalić udziały połączonych podmiotów w rynku słuchalności programów radiowych, reklamy oraz stopień koncentracji sektora. W swoim sprawozdaniu organ podał, że przedstawił Ministerstwu Kultury propozycję ograniczenia przekształceń własnościowych, których skutkiem są „niepożądane zmiany, takie jak np. przejęcie Eurozetu".

Dołącz do dyskusji: KRRiT o przejęciu Eurozetu przez Agorę oraz SFS Ventures: „Niepożądane zmiany”

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
on
W wielu krajach UE taka transakcja już dawno zostałaby zablokowana niezależnie kto byłby przy władzy.
Uwielbiam takie teksty, gdzie piszący wie co by zrobiły inne kraje :D
12 2
odpowiedź
User
Juras
Meloradio drugie ChilliZET. Hahahahaha. Zabił mnie śmiech.
Sebastian, daj juz spokoj z tymi przedszkolnymi analizami. Nie znasz sie, po polsku nie umiesz pisac. Czytaj i nie pisz, ok?
4 3
odpowiedź
User
rycho
Jeszcze raz bo link nie wszedł
https://www.rp.pl/artykul/794384-TV-Trw ... dawcy.html
A tam jest taki cytat:
Finanse fundacji Lux Veritatis, właściciela TV Trwam, która z powodu „braku wiarygodności finansowej" nie otrzymała miejsca na multipleksie cyfrowym, są zdecydowanie lepsze od trzech innych nadawców posiadających koncesje. „Rz" dotarła do wniosków koncesyjnych złożonych w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji.
7 6
odpowiedź
User
rozbawiony
Jeszcze raz bo link nie wszedł
https://www.rp.pl/artykul/794384-TV-Trw ... dawcy.html
A tam jest taki cytat:
Finanse fundacji Lux Veritatis, właściciela TV Trwam, która z powodu „braku wiarygodności finansowej" nie otrzymała miejsca na multipleksie cyfrowym, są zdecydowanie lepsze od trzech innych nadawców posiadających koncesje. „Rz" dotarła do wniosków koncesyjnych złożonych w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji.

Kolego troszkę może poucz się ekonomii a nie opieraj się na dziennikarskich przekazach.
Problemem było to że fundacja nie chciała pokazać źródeł STAŁEGO finansowania.
To jaka jest kondycja w danym roku kalendarzowym nie jest równoważne temu że podmiot taki jak fundacja, która nie jest przedsięwzięciem komercyjnym będzie w stanie udźwignąć wieloletni ciężar finansowy, bo koncesja+ opłaty na rzecz operatora są KOSMICZNE i nieporównywalnie wyższe niż w nadawaniu satelitarnym.
Trwam satelitarnie nadawała i każdy kto chciał mógł ją odbierać, bo była i jest w przekazie bezpłatnym.
7 6
odpowiedź
User
rycho
Do rozbawionego - decyzja Dworaka i spółki nie miała nic wspólnego z ekonomią tylko z ideologią (powiązanie członków rady z organizacją synowie przymierza).
8 4
odpowiedź
<