"Komponuj dobre chwile" nową kampanią NCK

Narodowe Centrum Kultury rusza z ogólnopolską kampanią społeczno-edukacyjną zatytułowaną "Komponuj dobre chwile". Jej celem jest pokazanie, jak muzyka zacieśnia rodzinne więzy. Spot wyprodukowała firma Papaya Films.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Komponuj dobre chwile" nową kampanią NCK
Mat. prasowe

Wspólne muzykowanie zacieśnia więzi, rozwija wrażliwość emocjonalną i wspiera rozwój dziecka - informują twórcy najnowszej kampanii Narodowego Centrum Kultury.

Reżyserem spotu dostępnego m.in. na koncie NCK na YouTube jest Filip Bartczak, który tak mówi o przesłaniu kampanii:

- Zależało nam na stworzeniu filmu, w którym muzyka staje się odpowiedzią na zwyczajność dnia codziennego. Punktem wyjścia była nuda i zmęczenie podróżą. Nasi bohaterowie w obliczu tej monotonii nie idą na łatwiznę – nie uciekają w telefon ani nie wzdychają nad swoim losem. Zamiast tego biorą sprawy w swoje ręce, inicjując wspólne muzykowanie, które całkowicie odmienia atmosferę w aucie.

Komponuj dobre chwile – włącz się w akcję

Jak wierzy Filip Bartczak, widz – czy to w roli kierowcy, czy pasażera – ma szansę odnaleźć w tej historii cząstkę siebie, a "przynajmniej poczuć inspirację, by zrobić to samo".

Spot "Komponuj dobre chwile" został wyprodukowany przez Papaya Films w ramach inicjatywy Papaya New Directors. Za zdjęcia odpowiadał Jakub Stoszek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]