"Komponuj dobre chwile" nową kampanią NCK

Narodowe Centrum Kultury rusza z ogólnopolską kampanią społeczno-edukacyjną zatytułowaną "Komponuj dobre chwile". Jej celem jest pokazanie, jak muzyka zacieśnia rodzinne więzy. Spot wyprodukowała firma Papaya Films.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Komponuj dobre chwile" nową kampanią NCK
Mat. prasowe

Wspólne muzykowanie zacieśnia więzi, rozwija wrażliwość emocjonalną i wspiera rozwój dziecka - informują twórcy najnowszej kampanii Narodowego Centrum Kultury.

Reżyserem spotu dostępnego m.in. na koncie NCK na YouTube jest Filip Bartczak, który tak mówi o przesłaniu kampanii:

- Zależało nam na stworzeniu filmu, w którym muzyka staje się odpowiedzią na zwyczajność dnia codziennego. Punktem wyjścia była nuda i zmęczenie podróżą. Nasi bohaterowie w obliczu tej monotonii nie idą na łatwiznę – nie uciekają w telefon ani nie wzdychają nad swoim losem. Zamiast tego biorą sprawy w swoje ręce, inicjując wspólne muzykowanie, które całkowicie odmienia atmosferę w aucie.

Komponuj dobre chwile – włącz się w akcję

Jak wierzy Filip Bartczak, widz – czy to w roli kierowcy, czy pasażera – ma szansę odnaleźć w tej historii cząstkę siebie, a "przynajmniej poczuć inspirację, by zrobić to samo".

Spot "Komponuj dobre chwile" został wyprodukowany przez Papaya Films w ramach inicjatywy Papaya New Directors. Za zdjęcia odpowiadał Jakub Stoszek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem