Wspólne muzykowanie zacieśnia więzi, rozwija wrażliwość emocjonalną i wspiera rozwój dziecka - informują twórcy najnowszej kampanii Narodowego Centrum Kultury.
Reżyserem spotu dostępnego m.in. na koncie NCK na YouTube jest Filip Bartczak, który tak mówi o przesłaniu kampanii:
- Zależało nam na stworzeniu filmu, w którym muzyka staje się odpowiedzią na zwyczajność dnia codziennego. Punktem wyjścia była nuda i zmęczenie podróżą. Nasi bohaterowie w obliczu tej monotonii nie idą na łatwiznę – nie uciekają w telefon ani nie wzdychają nad swoim losem. Zamiast tego biorą sprawy w swoje ręce, inicjując wspólne muzykowanie, które całkowicie odmienia atmosferę w aucie.
Komponuj dobre chwile – włącz się w akcję

Jak wierzy Filip Bartczak, widz – czy to w roli kierowcy, czy pasażera – ma szansę odnaleźć w tej historii cząstkę siebie, a "przynajmniej poczuć inspirację, by zrobić to samo".
Spot "Komponuj dobre chwile" został wyprodukowany przez Papaya Films w ramach inicjatywy Papaya New Directors. Za zdjęcia odpowiadał Jakub Stoszek.











