Konferencja infoShare 2012 promowana w internecie

Ruszyła internetowa, kontekstowa kampania reklamowa konferencji infoShare 2012.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmuje 25 kreacji reklamowych emitowanych rotacyjnie na ponad 34 serwisach (m.in. interaktywnie.com, niebezpiecznik.pl, tech.gazeta.pl, wirtualnemedia.pl), niestandardowe formy reklamowe w AdTaily (na wybranych blogach, m.in. antyweb.pl, hatalska.com, ittechblog.pl, mediafun.pl, osnews.pl), konkurs z branżowymi blogerami dla internautów oraz działania na Facebooku.

grafika

Za koncepcję kreatywną, kreację oraz planowanie mediów odpowiada atelier marketingu kreatywnego Marka Gawdzika „stand out”. Realizacją kampanii na Facebooku zajęła się agencja Konceptika. Za zakup mediów odpowiada Referat Promocji Gospodarczej Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta Gdańska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online