W grupie wszystkich widzów w listopadzie 2025 roku pierwsze miejsce zajął, tak jak w poprzednich miesiącach, Polsat z udziałem 7,12 proc. i średnią widownią 434,3 tys. osób. Stacja nieznacznie poprawiła wynik sprzed roku (6,99 proc.), wtedy też była liderem – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na drugiej pozycji uplasował się TVN z wynikiem 6,81 proc. wobec 6,40 proc. w listopadzie 2024, gdy zajmował ostatnie miejsce na podium. Z drugiego na trzecie miejsce spadła TVP1 z udziałem 6,42 proc (spadek o 7,9 proc.). Czwarta była TVP2 z wynikiem 6,16 proc. (rok wcześniej było to 6,11 proc.).

Na piątej pozycji znalazła się Republika, która poprawiła wynik do 5,32 proc. z 4,79 proc. rok wcześniej, co daje wzrost o ponad 11 proc. Daleko jednak do jej sukcesów z lata, gdy była nawet liderem rynku telewizyjnego. Oczko niżej była stacja TVN24 (spadek z 5,42 proc. do 4,58 proc.).
W pierwszej dziesiątce uplasowały się też TVN7 (3,54 proc.), TV Puls (3,47 proc.), TV4 (3,33 proc.) czy TTV (2,06 proc.).
TVN z ponad 8 proc. w grupie komercyjnej

W listopadzie 2025 roku liderem oglądalności w grupie komercyjnej 16–59 (korzysta z niej większość ynku) pozostał TVN, który zanotował średni dobowy udział w rynku na poziomie 8,04 proc. Wynik stacji wzrósł z 7,62 proc. przed rokiem.
Drugie miejsce zajął Polsat z 7,32 proc., co oznacza niewielki spadek udziału względem listopada zeszłego roku (7,40 proc.).
Trzecią pozycję utrzymała TVP z wynikiem 4,85 proc. W pierwszej piątce znalazły się jeszcze TVP2 (4,72 proc.) oraz TVN7 (4,41 proc.).
Spośród mniejszych stacji wzrost udziału rok do roku odnotowały m.in. Republika (z 2,44 proc. do 3,20 proc.) oraz TV4 (z 3,41 proc. do 3,53 proc.). W czołówce utrzymały się także TV Puls, TVN24 i TTV.

Dane Nielsena obejmują także widownię poza domem.











