Stacja TTV emitowała premierowe odcinki "Idź na całość" w niedzielne popołudnia o godz. 16:05, między 7 września a 21 grudnia br. W tym czasie teleturniej oglądało średnio 506 tys. widzów, co dało stacji TTV udział w rynku na poziomie 4,86 proc. w grupie wszystkich widzów i 5,98 proc. wśród widzów w wieku 20–54 lat – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (uwzględniających widownię poza domem, OOH), do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W trakcie 16 tygodni emisji najwyższą oglądalność zanotował odcinek z 30 listopada, który obejrzało 623 tys. widzów. Średnia oglądalność w całym sezonie nie spadła poniżej 390 tys. osób – tyle zobaczyło trzeci odcinek "Idź na całość".

Kanał TTV w porze emisji teleturnieju był wiceliderem rynku w grupie komercyjnej, ustępując jedynie stacji TVN. W ujęciu rok do roku emisja "Idź na całość" wyraźnie poprawiła wyniki pasma (w ubiegłym roku stacja emitowała w niedzielne popołudnia serial dokumentalny "Piłkarki, dziewczyny z boiska"), notując wzrost udziałów w grupie ogólnej o 3,53 pkt proc., a w grupie komercyjnej o niemal 4 pkt proc.
"Idź na całość" wiosną z emisją dwa razy w tygodniu
Jak już informowaliśmy, trwają nagrania do drugiej serii programu "Idź na całość", który wiosną ponownie trafi na antenę TTV. W nowym sezonie teleturniej będzie emitowany dwa razy w tygodniu – w soboty i w niedziele.
Teleturniej "Idź na całość" wrócił do telewizji po 24 latach od emisji ostatniego sezonu w Polsacie. Gospodarzami reaktywowanego formatu są Zygmunt Chajzer i Robert Motyka, a program realizuje firma Well Well Production.










