Koniec TVN CNBC, od stycznia TVN24 Biznes i Świat

TVN24 Biznes i Świat - tak nazywać się będzie nowy kanał informacyjny, który od 1 stycznia br. zastąpi stację TVN CNBC. W jego ofercie poza wiadomości biznesowymi znajdą się też informacje o tematyce międzynarodowej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Grupa TVN otrzymała już od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zgodę na zmianę nazwy stacji TVN CNBC na TVN24 Biznes i Świat. Prezes TVN Markus Tellenbach w sierpniowym wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl potwierdził, że jest to właśnie jedna z rozważanych nazw dla nowego kanału (więcej na ten temat).

TVN24 Biznes i Świat obok informacji o profilu finansowo - biznesowym, obecnych dotychczas na antenie TVN CNBC, będzie prezentował szerokie spektrum informacji z zagranicy. Ma być rozszerzeniem i uzupełnieniem kanału TVN24, z którym będzie współpracować.

- Widzowie mają coraz większą świadomość, że na ich życie wpływają nie tylko wydarzenia w kraju, ale i międzynarodowe. "TVN24 Biznes i Świat po polsku" - a taki właśnie charakter chcemy nadać stacji - to krok w kierunku zapewnienia naszym widzom czytelnej kompleksowej oferty newsów, z których najszybciej, najlepiej i po polsku dowiedzą się o najważniejszych wydarzeniach z tych dziedzin - mówi Adam Pieczyński, członek zarządu TVN odpowiedzialny za nowy kanał.

TVN24 Biznes i Świat znajdzie się w ofercie platform cyfrowych i sieci kablowych w miejsce TVN CNBC.

O tym, że Grupa TVN planuje zastąpić TVN CNBC nowym kanałem portal Wirtualnemedia.pl informował jako pierwszy w lipcu br. Zdecydowano wtedy o zwolnieniu części zespołu stacji, w tym jej szefa Romana Młodkowskiego (więcej na ten temat).

- TVN CNBC był bardzo profesjonalnie robionym kanałem, z którego byliśmy od strony merytorycznej bardzo zadowoleni, jednak nie sprawdził się od strony finansowej - tak powód zmiany TVN CNBC na nowy kanał tłumaczył w rozmowie z nami Tellenbach.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVN CNBC w rynku we wrześniu br. wyniósł 0,07 proc. (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu