Konkurs dla konsumentów izotoników 4Move rusza w sieci Tesco

Po połączonym z konkursem launchu profilu marki 4Move na portalu Facebook, rusza promocja konsumencka izotoniku. Począwszy od dziś aż do 19 października br. każda osoba, która kupi dowolny napój z oferty 4Move, zachowa paragon, wyśle jego numer esemesem i odpowie na pytanie, weźmie udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„To, że napoje 4MOVE to jedne z najchętniej wybieranych izotoników w Polsce wiadomo od chwili ich pojawienia się na rynku niespełna rok temu. Nie wszyscy jednak wiedzą, że 4MOVE jest także jedynym oficjalnym napojem izotonicznym Piłkarskiej Reprezentacji Polski – i to właśnie na tej informacji zbudowaliśmy promocję dla naszych konsumentów. Nagrody, jakie czekają na uczestników konkursu związane są z footballem i naszą narodową drużyną piłkarską, która rekomenduje markę 4MOVE.”– powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.

Promocja konsumencka połączona z konkursem pod hasłem „Wejdź do gry i wygraj weekend z Reprezentacją Polski” startuje już jutro w sklepach sieci Tesco na terenie całej Polski. Docelowo obejmie wszystkie punkty sprzedaży, gdzie dostępne będą napoje 4MOVE, czyli m.in. stacje BP, sieci sklepów Piotr i Paweł, itp. Do wygrania w konkursie są bardzo atrakcyjne nagrody: pełne sportowych wrażeń, połączone z treningami weekendy z piłkarzami Polskiej Reprezentacji Narodowej. Marka 4MOVE nagradza swoich konsumentów także koszulkami, piłkami i biletami na mecze reprezentacji oraz gadżetami 4MOVE.

„Już za rok najważniejsza piłkarska impreza Europy. W Tesco rozpoczęliśmy odliczanie -aż do czerwca przyszłego roku nie zabraknie atrakcji dla kibiców.” – dodał Michał Sikora, Rzecznik Prasowy Tesco Polska.

Promocję konsumencką i konkurs wspiera prowadzona równolegle kampania reklamowa w Internecie (strona www.4move.pl, profil marki na Facebooku www.facebook.com/4MOVE), wybranych rozgłośniach radiowych oraz nośnikach reklamy zewnętrznej i w czasie eventów. Komunikację konkursu wspiera dodatkowo specjalna, biało-czerwona grafika etykiet limitowanej, dostępnej w okresie całej promocji edycji wszystkich smaków 4MOVE. 

Całą akcję zakończy w październiku sampling napojów 4MOVE prowadzony wśród studentów wybranych szkół wyższych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"