Kampania jest oparta na kilku spotach, w których elegancko ubrany mężczyzna z końską maską, opowiada - z zabawnym akcentem i manierą trenera personalnego - o tym, jak ważne jest prowadzenie zdrowego stylu życia oraz regularne wykonywanie badań profilaktycznych.
Bohater zachęca też do odwiedzenia strony internetowej profilaktykaczlowieku.pl, gdzie znajdują się szczegółowe informacje na ten temat.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kroliki-w-kampanii-ministerstwa-zdrowia-promuja-zdrowy-styl-zycia-dla-wiekszej-dzietnosci-wideo ##
Osobne spoty dotyczą profilaktyki chorób układu krążenia i układu oddechowego.
Akcja jest skierowana głównie do osób w wieku 18-35 lat. Obejmuje przede wszystkim internet, zwłaszcza social media (m.in. współpracę ze znanymi twórcami, takimi jak Stuu, Krzysztof Golonka, Blowek, Zuzanna Borucka, Kaiko, Marcin Dubiel i autorzy kanału Matura to bzdura).

Działania są prowadzone w ramach program „Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu” realizowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kroliki-w-kampanii-ministerstwa-zdrowia-banalizuja-temat-prokreacji-i-pomijaja-matki-opinie ##
Przygotowaniem kampanii zajęła się agencja VML Poland.











