Dla 27 procent respondentów również przeglądanie komentarzy ooferowanych produktach byłoby zachętą do kupowania na tego typustronach - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nabadanie przeprowadzone przez Harris Interactive na zlecenie firmyVolusion.
Badanie pokazuje, że konsumenci coraz częściej szukają wserwisach społecznościowych porad i rekomendacji odnośnie zakupówonline, a także że wolą kupować na stronach, które oferująbezpieczny system płatności, mają atrakcyjną ofertę i są łatwe wużytkowaniu.
48 procent internetowych konsumentów twierdzi, że łatwe wużytkowaniu funkcje są bardzo ważnym czynnikiem przyciągającym ichdo danego sklepu online. Dla 92 procent przynajmniej w pewnymstopniu ważna jest tutaj marka, a dla kolejnych 88 procent istotnyjest atrakcyjny wygląd serwisu.
Z kolei połowa badanych stwierdziła, że częściej kupowałaby wsieci, gdyby pojawiały się w niej specjalne oferty, 32 procentgdyby internetowe sklepy były łatwiejsze w użytkowaniu, a 24procent gdyby łatwiejsze były procedury dokonywania płatności.

źródło: Marketing Charts











