Korzystanie z wielu mediów jednocześnie wyjątkiem, a nie regułą

Ludzie często korzystają z wielu mediów jednocześnie, ale wprzypadku najważniejszych z nich (telewizja, prasa, internet) wielukonsumentów skupia się wyłącznie na jednym medium.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania o nazwie 'MediaDay' przeprowadzonego przez firmę MRIwynika, że połowa lub więcej korzystania z mediów w domu występujegdy konsument jest zaangażowany wyłącznie w jedno (z wyjątkiemradia) medium - informuje serwis MediaPost Publications.

Przykładowo średnio 55 procent czytania prasy codziennej w danymdniu występuje gdy konsument nie jest zaangażowany w żadne innemedium. W przypadku internetu wskaźnik ten wyniósł 53,8 procenta,czasopism 53,6 procenta, a telewizji 49,4 procenta. Tylko wprzypadku radia był on dużo niższy (28,3 procenta).

Ponadto gdy badani korzystali z więcej niż jednego mediumjednocześnie, najczęściej była to telewizja plus inne medium. Wrazz oglądaniem telewizji występowało 19 procent czytania czasopism,17,4 procenta korzystania z internetu oraz 15,3 procenta czytaniaprasy codziennej.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii