Kosmetyki Hagi SMART z kampanią marketingową subko&co

Hagi - polska marka kosmetyczna - wypuściła nową kolekcję kosmetyków do twarzy - Hagi SMART. Według opisu producenta, przynoszą one użytkowniczkom modułowe rozwiązania dla każdego rodzaju skóry. Dzięki temu można – niczym z klocków - budować swoje własne kosmetyczne rytuały. Do stworzenia całej kolekcji Hagi SMART, jej producent wykorzystuje m.in. witaminy i naturalne składniki aktywnych, takie jak sezamina czy ekstrakt z ryżu. Za kampanię marketingową tej kolekcji odpowiedzialna jest agencja subko&co. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Producent starannie przygotował całą najnowszą kolekcję kosmetyków z myślą o kobietach ceniących naturalne składniki i delikatność. 

- HAGI SMART to kosmetyki towarzyszące współczesnej kobiecie, która potrzebuje ich zarówno do szybkiej pielęgnacji, jak i wolnego rytuału takiego jak face yoga, czy skin wellness” - mówi Agnieszka Muniak, Communication Director marki i dodaje: - Produkty opierają się na witaminach w stężeniach, które wspomagają naturalne procesy regeneracji, nawilżenia i ochrony, ale nie działają przytłaczająco przyzwyczajając skórę do nadmiaru substancji aktywnych. 

Na kolekcję HAGI Smart składają się kosmetyki do codziennego użytku w czterech liniach: A, B, C i D, poświęconych konkretnym problemom z cerą. Dodatkowo, każda z linii dzieli się na dwie grupy. Pierwsza grupa to kosmetyki codzienne, takie jak kremy i sera, które dostarczają skuteczną i szybką pielęgnację. Druga grupa kosmetyków to oleje i esencje przeznaczone do domowego spa i do masażu twarzy. Cała linia stworzona została w taki sposób, by zaspokajać potrzeby współczesnych kobiet, które potrzebują pewnego codziennego wsparcia ale też od czasu do czasu mają potrzebę pielęgnacji w stylu “slow”.

Decyzję o wyborze agencji poprzedziły warsztaty kreatywne poprowadzone przez agencję subko&co, na których powstał szkic narracji dotyczącej nowej linii. Finalnie do realizacji kampanii wybrana została właśnie agencja subko&co, która podobnie jak Hagi jest butikową firmą z silną, kobiecą energią. Kluczową kwestią było to, żeby przekonać Konsumentki, by bawiły się kosmetykami, testowały je i budowały z nich własne zestawy pielęgnacyjne. Zamiast narzucać gotowe rozwiązania - podpowiadać, co może działać i dlaczego. 

Linia SMART to szeroka kolekcja kosmetyków, która jest bardzo przemyślana i która odpowiada na różnorakie potrzeby.Przy takiej liczbie produktów wyzwaniem było było wyjaśnienie użytkowniczkom podziału kosmetyków  z jednej strony w kontekście linii, czyli potrzeb skóry, z drugiej strony w kontekście sposobu użycia, czyli kosmetyków codziennych i tych do domowego spa.

Cztery linie kosmetyków odpowiadają czterem składnikom aktywnym - A czyli witamina A, B czyli witamina B3, C czyli witamina C i D jak D-Panthenol. Aby ułatwić odszyfrowanie działania poszczególnych linii, marka we współpracy z agencją postawiły na łatwe do zapamiętania hasła: “A jak Ale nawilżenie!”, “B jak Bez niedoskonałości!”, “C jak Cudownie gładka!” i “D jak Do widzenia podrażnienia!”. Dzięki klarownej identyfikacji wizualnej poszczególnych linii produktowych, opartej na pastelowych kolorach, kosmetyki są łatwe do rozpoznania w drogeriach. 

Ważną rolę w przekazaniu głównej idei #artofbeingsmart odgrywają również influencerki, takie jak Natalia Kusiak czy Julia Ziółkowska z Live Better, a szczególnie Olga Frycz. Proces wyboru partnerek do współpracy influencerskiej nie był prosty, bardziej niż zasięgi liczyło się idealne dopasowanie treści tworzonych przez influencerki do wartości reprezentowanych przez linię SMART i do grupy docelowej. 

W ramach realizowanej kampanii #artofbeingSMART agencja subko&co była odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji wprowadzenia produktu na rynek, key visual, stworzenie kreacji do kampanii display na Facebook Ads i Google Ads oraz poprowadzenie współpracy z influencerkami. subko&co jest francusko-polską agencją digital marketingową.

Już od 8 lat tworzy wyróżniające się projekty, angażujące historie, skuteczne kampanie dla klientów z branży beauty: Pierre Fabre, Ala Natural Beauty i nie tylko: Matthew Cookson, This is Commitment, Ania Jakubowski, Enterprise Investors, Generali, PolCard from Fiserv, Auchan, Le Rustique, Gula.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online