Kraina Planszówek w nowej odsłonie

Ruszył odświeżony serwis - KrainaPlanszówek.pl poświęcony grom planszowym wydawanym przez Egmont. Można w nim znaleźć wiele ciekawych informacji na temat samych gier, a także dodatkowe materiały, które zainteresują zarówno rodziców, jak i dzieci.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowy serwis posiada sporą i wciąż powiększającą się bazę materiałów video, bogatą galerię zdjęć, instrukcje do każdej gry oraz ciekawe artykuły przeznaczone dla rodziców. Przez odświeżoną witrynę można również połączyć się z profilem na Facebooku – www.facebook.com/KrainaPlanszowek.

„Podstawową zmianą w stosunku do starej strony jest wprowadzenie katalogu gier planszowych z mechanizmem sortowania – mówi Kamilla Skonieczna, specjalista ds. e-marketingu w wydawnictwie Egmont – Ponadto dostosowaliśmy serwis do przeglądarek mobilnych – Safari Mobile i Opera Mini. Chcemy, aby spędzając czas na naszej witrynie, podczas wybierania gry planszowej dla siebie, zarówno rodzice, jak i dzieci dobrze się bawili, dlatego z czasem pojawi się tu więcej gier flash nawiązujących do naszych planszówek.”

Rynek gier planszowych z roku na rok wzrasta, a Egmont mocno poszerzył ofertę handlową.

„Gry planszowe przeżywają swój renesans, o czym świadczy najnowsze badanie OBOP-u*. Wynika z niego, że choć gry komputerowe wybiera 15 % Polaków, to aż 7% badanych woli planszówki! – mówi Jarosław Basałyga, odpowiedzialny za gry planszowe Egmontu – Dopasowujemy naszą ofertę do potrzeb klientów i do końca roku wydamy jeszcze 7 nowych gier, stworzonych z myślą o dzieciach i całych rodzinach. To wszystko zdecydowało o potrzebie stworzenia nowej strony w sieci.”

Strona KrainaPlanszówek.pl wraz z pozostałymi witrynami Egmontu (Quki.pl, Magazyn13.pl, MagazynWitch.pl, KaczorDonald.pl, PluszakiRozrabiaki.pl) należy do pakietu reklamowego @KIDS oferowanego przez firmę Atmedia. Pakiet ten zrzesza witryny, które z niezwykłą dbałością dobierają bezpieczne treści z myślą o najmłodszych użytkownikach Internetu i ich rodzicach.

* Dane pochodzą z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w dniach 19-22 maja 2011 r. na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 15. lat i więcej. Badanie zrealizowano techniką wywiadów bezpośrednich (CAPI).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele